1.11.2010

mac

相変わらずのスモールサイズでした。
地形は悪く無さそうなのでウネリ次第では楽しめると思います!

Small size as ever...I think I can have fun depends on the swell, the terrain is not bad.
水温はかなり下がっていて新しいreunion wetsuits 5×3non zip fullsuitsのテストには十分の寒さでした!
水も入ってこなくて、日本海も余裕で行けますよ。

The water temperature has been down much, it was enough cold for the test of reunion wetsuits 5×3non zip fullsuits. You can go even to Japan sea without getting wet.


海の帰りはappleに行き、HIGUCCIのmac bookを購入するのにつきあいました。

On the way home from the sea, I came along with HIGUCCI to apple store to by his mac book.
早速、近くのカフェで遅くまでmacで遊んでました。

We played with it till late at a cafe.