1.03.2010

homecoming...

宮崎をpm12:00に出発してam4:00に無事到着しました。
16時間の長旅でした。
波は小さかったけどロングボードを借りたり出来てみんなでファンサーフ出来ました。
宮崎県は想像以上に暖かかく、Kが”口から白い息が出ない”と表現していて
まさにその通り!と印象的でした。
また近いうちに行きたいと思います。
K,HISA,GUTSお疲れさまでした

Departed from Miyazaki at pm12:00, we arrived at Nagoya at last. It was a long drive of 16 hours. The waves were quite small but we could enjoy fun surfs together. In Miyazaki, it was much warmer than I expected. K expressed it using a term as "I can't see our breath", well said! I woulk like to come again soon. Thanx K, HISA and GUTS.


久しぶりに美味しい珈琲を飲めました。
名古屋の味。

I was able to taste a good coffee since long time. It's a taste of Nagoya.


のんびりした後は34SURF.へ新年の挨拶へ行きました。

After relaxing at a coffee shop, I went to 34SURF. for a new year's courtesy call.
初乗りを終えたHIGUCCIも遊びに来て、みんなそろって最高の正月です!!
今年も34SURF.で楽しく波乗りしたいです!!

HIGUCCI joined us after his first surf, it's been a great new year's holiday together. I hope a great fun surf year with 34 surf.





japan tourを明日で終えバリ島へ帰国するhisa.
日本を3週間走り続けた旅は”hisaのブログ”で見る事ができます!!
バリからのブログも楽しみです。
お疲れさまでした!!

hisa's japan tour is closing and he goes back to BALI. His 3 weeks tour is shown on his blog. I'm also looking forward to his updating from BALI. Thanks a lot!!