12.07.2009

STYLE8PARTY

土岐にあるRoots REGGAE BAR SPLASHにて
STYLE8PARTYが開かれました。
2009年締めくくりとしては少し早いですが
いろいろと大きく動きのあった1年を振り返りつつ
みんなで楽しい時間をすごしました。
STYLE8PARTY was held at a Roots Raggae Bar "SPLASH" in Toki. It was a bit too early for an year's end party, we had a very good time looking back at 2009 where we had a lot of changes.

かんぱい
Cheers
こぢんまりとした会場に、
入りきらないほどの仲間が集まりました。

So many friends gathered in this small bar.デーモンKASSAも応援に駆けつけてくれました。。。

Daemon KASSA came to enliven.音はもちろん、SOUND SYSTEM
KURI-Iをはじめクルーのみんな、ありがとう。

The sound was of course by SOUND SYSTEM. Thank you KURI-I, and other crews.
楽しい仲間・お酒・音楽、そして
Ma-kunのおいしいオーガニックフードもあって
完璧なひと時でした。
Ma-kunありがとう。

Friends, alcohols, music and Ma-kun's delicious organic food. That's perfect. Thanks Ma-kun.
2009年もまだまだあるけど
2010年も楽しくたくさんサーフィンしましょう!
Though we have 3 more weeks in this year, anyway enjoy surfing in coming 2010!そして終わらない夜は更けて。。。
The neverend night goes on, then...



翌朝はもちろんサーフィン!
いつものポイントより少し西のポイントで。
風が強く、最高のコンディションとはいきませんでしたが
なんとかサーフィンできました。

The next morning, of course surfing! Situated at west of the usual point, we cannot say that's a perfect condition because of too strong wind, but we enjoyed it.