11.09.2009

organic

Kからの波情報で引き続き東ウネリが残っているようで1日サーフ出来た模様!

K called me, he could surf all day long with that east swell.

近所にある有機野菜やオーガニックにこだわったスーパーへ行ってきました。
品数は決して多くはないですが良い物ばかり。

I went to a supermarket of organic products. We can find only good stuffs.

近くてもなかなか行かないので記念に.

I can't go there so often even it's near my apartment.

全身これ1つでokなオーガニック石鹸。
soap available from head to toe

オーガニック珈琲。
organic coffee

の2つを購入。

I bought those 2 stuffs.

昨日HIGUCCIから話題の映画を観たが最高だったとコメントもらいました。
そしてO-ZI-LOWのブログでも熱いコメント。
是非観たいです。

I got a message from HIGUCCI, he says that the movie of the season was super cool. O-ZI-LOW commented on it, too. I really want to see it.
                                                 

Pippen