9.06.2009

late-summer heat

今週末は台風のうねりが届いていい波でサーフ出来ると思ったのですが台風スウェルは味わうことは出来ませんでした。

今日の昼過ぎから潮の動きに乗って多少、サイズアップしましたが風が合わずにイマイチでした。

I thought that I would be able to surf with good waves due to the swell of typhoon, but I couldn't relish it. The size came up a bit along the tide movement, but the wind went not so well with it and waves turned out not to be the greatest.


最近ご一緒するSAKAMOTO-SANが、土曜日にライディング中にボードをぶつけられてクラッシュし、本日代わりに持って来たのはクリステンセンサーフボードのフィッシュクワッド。
なかなか珍しいアウトラインでした。

SAKAMOTO-SAN, who surfs with us in these days, got a clout on his board on Saturday, then he brought a Fish quad of Christenson surfboard instead of the crashed one. It's quite a rare outline.
クリス兄弟の板は調子いいです。
Chris' brothers' boards are quite fine.


このボードはダノーサーフボード
MORIHIROのボードです。
This board is MORIHIRO's DANO Surfboard.
アレックスノストが以前ライダーでした。
ワイドポイントが下の方にあり、好きなアウトラインです。
GATO HEROIに似てますね!
Alex Knost was their rider before. It has a lower wide point and I like its outline. It similar to GATO HEROI, isn't it?


なんと、ボードをクラッシュさせられたSAKAMOTO-SAN
今度は帰りに車をクラッシュされました。
車はリア・サイドのガラスが割れ走れない状態に。
相手の居眠り運転が原因のようです。
ヘルプの電話がありタイミングが良かったので
事故現場近くで乗せ一緒に帰りました。

One more surprise, SAKAMOTO-san who got a crash on his board, then he got a crash on his car. The rear-side window was absolutely crashed and the car couldn't run any more. The driver of anther car fell asleep at the wheel. SAKAMOTO-san gave me a call and we picked him up on the way because it was good timing.

家に帰るまで気が抜けません。

台風は明日以降の動きに要チェックです。

Be careful till you arrive at your home.

For after tomorrow, check it out the path of the typhoon.


Pippen