9.27.2009

1st

本日ロングビーチでキーパーサーフステーションと高林建工が主催のコンテストがありました。

Today at Long beach, the contest organized by Keeper surf station & Takabayashi Kenko was held.
1ST NO DRUG CONTEST09

ロングボードAクラスでエントリーし優勝することが出来ました!やったー!!

I won the Longboard A class!! Yeahhh!!

波は東風が強く、サイズは胸くらいであまり良いコンディションでは無かったですがその中でいい波をセレクト出来て良いノーズライディングもあったので満足してます。
応援に来てくれた方、スポンサーの方々ありがとうございます!
お疲れさまでした。

The waves were less than 2 feet and it wasn't in good condition with strong east wind, but I succeeded in the selection of good waves and had fine nose ridings. I'm satisfied with it. Thank you for all who came to encourage me, who support me and sponsors!

HIGUCCIや、Kにかわり急遽初めてのコンテストに出場したGUTSは残念ながら敗退してしまいました。
でも良い経験だと思うな!!

HIGUCCI and GUTS who went in for K at very short notice were defeated regrettably. But it must be a precious experience!!

前夜祭はロングビーチの主、おやぢを囲んで楽しい夜でした。
We spent a fun night around OYADGI, boss of longbeach.

34SURF BASE.

34SURFが祝賀会をひらいてくれました。
34SURF hold a celebration for me.

Pippen