8.02.2009

Long-awaited...


週末は天気もあまり良くなく
土日ともonshoreが吹いていましたが
それでも楽しくサーフィンが出来ました。

Last week end, unfortunately, the weather wasn't very good and a onshore wind was blowing through the week end. However we enjoyed well surfing.
日曜日は待望のstyle8clothingのSurf TRUNX発売日だったので
いつものstyle8メンバーに加え
Trunxを求めるたくさんの人が集まってくれました。
僕もライダーとしてTrunx&T-shirtsを支給してもらったので
これでTrialがんばります。

On Sunday, so-long-awaited style8clothing surf TRUNX came out. That drew more of the people asking for trunx than usual style8 members. I was supplied trunx & T-shirts as a sponsored rider, it cheers me up for the trial!

Style8clothingありがとう!

Thanx style8clothing!


Pippen