7.02.2009

STYLE8ACTION.

浜松に拠点を置く阿隅プロが今日からオンザボードの取材でプーケットに飛び立つというので、昨日は彼にSTYLE8CLOTHINGのトランクスをデリバリーするHIGUCCIに同行しました。

  Last night I came along HIGUCCU to deliver STYLE8LCOTHING trunx to pro surfer ASUMI who was leaving for Phuket for a interview of On the Board magazine.   
車の中でゆっくりHIGUCCIと話すことが出来て楽しかったです!
トランクスはかなりいい仕上がりで後はロゴの刺繍待ちだそうですよ。

HIGUCCIは誕生日でした!おめでと!

そして、今夜はMINER BASEのO-ZI-LOWがアライアのミーティングで来ました。
次に削ってもらうオーダーも兼ねて来てもらったので、二人でアーダコーダいいながら決めてみました。

  It was nice to be able to have much time to discuss with HIGUCCI in the car.  The trunx is so fine and now wait for the embroidery logo.  That day was HIGUCCI's birthday!  Happy birthday! 

  Then tonight, O-ZI-LOW of MINERBASE came to have an ALAIA meeting.  I wanted to order next new one, so we quibble over it a lot. 
楽しみです。

I'm quite looking forward to it.