7.08.2009

sea wrack

昨夜は大先輩である、MR.ODA宅で自家製スペシャルお好み焼きをごちそうになりました。
タイマーで完璧に時間管理されたお好み焼きは最高に美味でした!
楽しい時間が過ごせました!!

新しいプロジェクトの話も実現したら楽しみです。
Last night we were treated special homemade OKONOMIYAKI at MR.ODA's house. He manage the heating time perfectly, that make it super delicious! We enjoyed so much. And it will be wonderful it our new projects that we discussed come true.


部屋の中で、目を引いたのは彼女のSEIKO-CHANがつくるARTです。
以前、お邪魔したときより作品も増えてました。
キャンドルやランプを付けると本当に素敵でした。
In their living room, MR.ODA's girlfriend SEIKO-CHAN's art works caught our eyes. There were more works than last time we came. They were really wonderful especially when she lights candles or lumps in those works.
なんと、漁でつかうガラスの浮き球がありました。
小さいものから大きなものまで数百個あるみたいです。
現在は海岸でよくみるオレンジや黒のプラスチックに変わってますが、
ある地方に行けばまだ、無傷で漂流するそうです。
すごく綺麗でした。
And more, glass quilles for fish amazed me a lot. They have several hundred, from the small one to big one. Today the material of quille has already been switched to orange or black plastic, but you'll be able to find those of glass without injury in certain area.
常に海を感じている、SURF MAD なMR.ODAでした。
ごちそうさまでした。
Absolutely SURF MAD MR. ODA who feels always the sea. THANX for the dinner!

Pippen