6.29.2009

SESSION!!!!!!

JPSA JAPAN TOUR IN Shizunamiが御前崎にポイント移動した日。
大会ポイントの横でアライアにのる池田潤氏を発見しました!

そこで、MINER BASEのO-ZI-LOWのシェイプしたアライアを見てもらえることになりました。
しかし、当の本人は用事があり帰ってしまったので代わりにいろいろな話を聞くことが出来ました。

The day when JPSA JAPAN TOUR IN Shizunami moved to the Omaezaki point, I found MR.Jun IKEDA riding ALAIA beside of the contest point.  Then he took a look at ALAIA shaped by  MINER BASEのO-ZI-LOW.  Unfortunately he was on his way home, to I discussed with him in place of O-ZI-LOW. 
池田潤氏はロングボードは勿論のこと、フィッシュ、ハル、スタンドアップパドルボード、アウトリガーカヌー、ボディーサーフィン、そしてアライア。
すべてをこなします。

尊敬します。

そんな池田潤氏とアライアのセッションをすることが出来ました。
アライアも交換して乗りましたが、とても乗りやすいアライアでした。
8本目のアライアで幅広で厚く、すこしフレアのビッグフィッシュでした。

  He rides longboard, of course, also fish, hull, SAP, outrigger canoe and Alaia.  He rides and break all.  I respect him.  I could jammed with him on Alaia.  We exchanged our alaias, his one was his 8th, little wider and thicker then mine and flared-big-fish. 

O-ZI-LOWのアライアはポイントブレイク向きだそうです!
正解はないので沢山削って試して楽しめばいいんだよと笑って話してくれました。

そして、O-ZI-LOWのシェイプ技術は素晴らしいそうです!
池田潤氏も驚いていました。

宮大工でもあり道具も一級品で実家が材木屋という素晴らしい環境にもびっくりしてました!

  He says that O-ZI-LOW's ALaia is for point breaks!  There is no answer to alaia, so we can make a lot and enjoy it, he told me so as he smiling.  And it's remarkable that he says O-ZI-LOW's shape is really wonderful and amazing!  He was also impressed by O-ZI-LOW's condition : he is carpenter specializing in temple, shrine and palace, and his father is dealer in lumber.

そして、次の日。
O-ZI-LOWはセッションすることが出来ました!!

  The next day, O-ZI-LOW succeeded in discussing with Mr.IKEDA!!
コンケーブの入れ方や鉋のはなし、木材のはなし、良く分からない話をして
アライアシェイプの情報をシェアしていました。

がんばれ!O-ZI-LOW!!

池田潤氏のBLOGです。

They discussed how to shape concaves, lumber, and the things that beyond my understanding, like that they exchanged and shared their information about alia shaping.  Hold on O-ZI-LOW!!



Pippen