6.06.2009

araia

FISH FLY JAPAN09行ってきました。

I went to FISH FLY JAPAN09.

天気は雨が少しぱらついて波はオンショアだったけど
セットは腰上くらいでインサイドまで乗り継げる波で試乗会にはまあまあのコンディションでした。
アライアとハルに試乗することができました。
アライアは思ったより浮力がありましたがスタンディングしようとすとかなり不安定になり難しいです。
アライアを借りる時にシェーパーの方から腹這いで乗るスタイルが楽しいよと言われたのでその通り乗って見るとボディーボードとはまったく違うスピード感が得られた。

It was a little rainy and the wave was onshore, but sets were up-waist size and we could keep riding till inside, so it was not so bad condition for test-ride event. I tried Araia and Halu. Araia was much floaty than I imagined, but it was very difficult to keep standing because it's so unstable. When I borrowed the araia, its shaper said that it would be fun in sprawling style. Then I tried like he said and found a new sense of speed that absolutely different from which of body board.
一緒に行ったO-ZI-LOWはかなり興味津々にみてました!

KEITAROもEC SURFBOARDのFISHを調子良さそうに乗ってました。


今日は8POINTにいましたが結局ノーサーフで帰ってきました。
しばらく波は無さそうかな....



FISH FLYのMOVIEは編集したらアップします。

O-ZI-LOW, who went there with me, was so interested in it! KEITARO looked fine with EC SURFBOARD FISH on the wave.

Today we were at 8 point but NO SURF. It seems no wave for a while...
FISH FLY MOVIE will be up when it finished.

Pippen